Suport 24/7
  • Telefon mobil:0745-250.740
  • ProgramL-V: 09-20
  • S: 10-14
Contact service
  • Telefon mobil:0745-250.740
  • ProgramL-V: 09-20
  • S: 10-14

Cum trebuie sa procedez daca primesc un colet incomplet (produs fara toate acessoriile) sau un alt produs decat cel comandat?

In cazul in care ati primit un colet din care lipsesc anumite accesorii, va rugam sa ne contactacti prin e-mail in maxim 24 de ore de la primirea coletului, trimitandu-ne formularul din sectiunea Reclamatii & Sesizari. Sesizarile ulterioare nu pot fi luate in considerare.

Daca sesizati ca produsul livrat nu este cel comandat de dumneavoastra, solutia optima este sa refuzati coletul la livrare. In cazul in care sesizati problema dupa acceptarea coletului, va rugam sa ne trimiteti formularul din sectiunea Reclamatii & Sesizari prin e-mail in maxim 24 de ore de la momentul livrarii produsului.