Suport 24/7
  • Telefon mobil:0745-250.740
  • ProgramL-V: 09-20
  • S: 10-14
Contact service
  • Telefon mobil:0745-250.740
  • ProgramL-V: 09-20
  • S: 10-14

Am primit un produs defect de nou. Cum procedez?

In cazul in care ati primit un produs nou si sigilat pe care apar defecte, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0745250740 sau prin e-mail completand formularul din sectia Reclamatii si sesizari. Colegii nostri va vor indica solutia optima in functie de tipul produsului si de defectul care apare la produs.

In cazul produselor achizitionate de la partenerii nostri din eXp Marketplace, veti primi la livare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii nostri este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.